سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» من چی گفتم !!!!

  

مگه من بتو چی گفتم ؟؟

که تو اینچنین گریختی ؟؟

مگه جز حرفهای عاشق

به یه معشوق

چیز دیگه ای هم گفتم ؟؟

تو که عاشقم نبودی

پس چرا ادعا کردی

تو که غافل بودی از دل

پس چرا ادعا کردی

چرا تو رسواش نکردی ؟؟

چرا تو به من نگفتی

که کنارم نمی مونی

چقدر عاشقانه گفتی

که کنار من می مونی

چقدر عاشقانه گفتی

که به یاد من می مونی

چه دروغهای قشنگی

که تو اون روزها شنیدم

میدونستم که همه حرفند

همه حرفندو تو خالی

اما من گفتم که باشه

خودمو فریب دادم

وای که اون روزهای زیبا

چقدر زود گذشت و رفتند

ولی هر چی بود گذشته

سختی تو که تموم شد

زندگیت هم که شروع شد

اما من دارم میسوزم

میسوزم به یادِ عشقم

هنوزم ادامه داره

فریب این دل بدبخت


( امیر امیری )



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( سه شنبه 85/9/7 :: ساعت 11:50 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر