سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» مینویسم با عشق


مینویسم با عشق

برای تویی که سالهاست

تنها مخاطب خاص دلم هستی و بس

برای تویی که عاشقانه دوستت دارم

و برای تویی که بهترینی


مینویسم با عشق

تا شاید بدانی عشق من بی انتهاست

تا شاید بدانی همراهیم پایانی ندارد


مینویسم با عشق

تا بدانی دوست داشتنت در من

بی انتهاست


مینویسم با عشق

تا ثابت کنم عاشقانه ترین کلمات نیز قاصرند از وصف تو

تا ثابت کنم هر چه که باشد تمام دنیای من، تویی

 

مینویسم با عشق

تا بدانی تنها مالک قلب پر تپشم تویی و بس


مینویسم با عشق

تا بدانی تا چه اندازه دوستت دارم

همسر زیبای من


* امیر امیری *



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( شنبه 95/2/11 :: ساعت 11:6 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر