سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» آخرین حرف

همیشه  حرفی برای نگفتن هست . همیشه دلی برای شکستن هست . همیشه چشمی برای ندیدن پیدا میشود . همیشه قلبی برای بودن هست . اما کدام بودن ؟کدام ندیدن؟ کدام نگفتن؟ کدام شکستن ؟؟؟؟
چیزی نگو ! من از پنهانی تمام سکوتها برگشته ام . چیزی نگو ! دانستنم را جار نمیزنم اما میدانی که میدانم .
کاش سکوتت فقط برای من نبود . کاش ... خودت خوب میدانی ... !
روحت عریان است و دلت حرفهایش را می زند و سکوتت در چشمهایم پنهان نمیشود. تو تولد دوباره ی شعور ساده ام شدی کاش چشمهای آسمانی ات دوباره باز میشدند .
نمی دانم چرا با آنکه میگویی فرقی ندارد اما دلم با دستهای تو ورق میخورد . با آنکه میگویم نمی مانم اما ... . فرقی ندارد عزیزم ساعت روی دیوار سالهاست خوابیده .
میدانم . خودت هم خوب میدانی .
باز دلم هوای باران دارد . اما از چشمهای ماه میترسم ، خیره نگاهم میکند .
خسته ای ، میفهمم ، این را خوب میفهمم .
خیلی طول نمیکشد . نمی مانم ، اصلا نیامدم که بمانم ! روح من با رفتن آشناست سفر تمام زندگیم شده . پلکهایت که گرم شوند دیگر نیستم . کاش خستگی ات را به من دهی ! کاش میتوانستم تمام دیوارهای سیاه را بردارم و حریر نازکی از آسمان سایبان چشمهایت کنم .
رویایت نیز خسته است عزیزم . رویایت هم غریب مانده و کم کم محو میشود . این را خوب میدانم . تاب غزلهایت را نمی آورد . سر به آسمان می گذارد و پلکهایت را که بگشایی دیگر نشانی نخواهی دید .تمام می شود و به دستهایت که نگاه کنی غباری از چشمهایش جا مانده .
فریاد بی فروغم به جایی نمیرسد . گوشهایت تازگی ها سنگین شده . نه ! نه ! قلبت !!!!! آنقدر هق هق ات را جمع کرده ای که سنگینی اش در نگاهت نشسته و به قلبم التماس میکند . و دستهایم هر روز بی رنگتر میشوند . مهربانم روزی می آید ، آری روزی خواهد آمد که بی رنگتر از همیشه کنارت خواهم بود و مرا نخواهی دید و فقط قلبت فریاد خواهد کرد که او اینجاست .تنها قلبت صادق مانده . نمی دانم چه بر سر خودت آورده ای که حتی ... . فرقی نمیکند عزیزم . همیشه چیزی برای پنهان بودن هست !!! اما چرا ؟برای کدام چشم ؟ به قیمت کدام لحظه ؟ چیزی نمی گویم عزیزم فقط ! خودت را دور نزن ! اردیبهشت هم دارد تمام میشود ! نمی خواهی تولدی برای کبوترها بگیری !!! ؟


کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( دوشنبه 86/9/5 :: ساعت 4:14 عصر )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر