سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» دلی دارم؛ خریدار است به مولا !!


چقدر زیباست این پست ریاست!

*

دلــی دارم خریـدار ریاست

دلی دارم خریدار ریاست
تنی پیوسته تبدار ریاست

اگرچه مدرکم جعلی است اما
بنازم مهره‌ی مار ریاست

ریاست می‌دهندم کیلو کیلو
به دوشم مانده صد بار ریاست

اگرچه در بلوچستان رییسم
زنم در شوش هم تار ریاست

جلو افتاده‌ام از هم کلاسم
خدا را شکر در کار ریاست

اگرچه دکترا دارد ولیکن
پرید از شاخه‌اش سار ریاست

عموی بنده قدری دم کلفت است
هُلم داده به دربار ریاست

به لطف بند «پ» وَ مهره‌ی مار
شدم ده پشت سرشار ریاست

رییساندند من را آن طفلکی‌ها
ندارم هیچ اصراری بر ریاست

فک و فامیلم از بالا به پایین
نمک‌ گیرند و پروار ریاست

دراین قحط‌ الرجال و هر کی - هر کی
شدم یکهو گرفتار ریاست

رود البته در چشم رقیبان
کمی تا قسمتی خار ریاست

ولی آهسته می‌گویم به محمود(عبود)
که باشد همچو من عشق ریاست

اگر روزی مرا از خود برانند
نمایم فاش اسرار ریاست

دهم تنبانشان را بنده بر باد
«که دشمن نشنود کافر نبیناد»




کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( سه شنبه 88/8/12 :: ساعت 1:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر