سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» دلتنگی یا...

وقتی آسمون دلش میگیره ؛؛؛می باره،،،

می باره تا سبک بشه

وقتی بچه دلش میگیره ؛؛ گریه میکنه،،،اونهم در هر جایی که باشه ؛؛؛

بدون هیچ رودربایستی ای

وقتی مادری دلش میگیره ؛؛؛ خودش رو با بیرون ریختن غمهاش سبک میکنه

و های های میزنه زیر گریه

اما وقتی مردی دلش میگیره چه کار باید بکنه؟؟

نمیتونه گریه کنه!!!

چون اونوقته که همه یه جور دیگه نگاهش میکنند

دل تنگی و دل گرفتگی حتماً تقصیر بدی زمونه نیست

تا حالا شده دلتون بگیره؟؟

مطمئنم که شده؟؟

چند روزیه که احساس عجیبی دارم

یه جور احساس دلتنگی،،،یه جور احساس بیقراری

خودمم نمیدونم چرا؟؟ اما این حس با منه

اطرافم شلوغه،،خدا رو شکر مشکلی هم ندارم جز کار زیاد

دوستان خیلی خوبی دارم

و تو.ی خونه هم یه محیط آرامش بخش و یه زندگی آروم و ایده آل

اما بازم دلم گرفته

همسرم میگه از کار زیاده یا اینکه هوس دیدن خانواده ات رو کردی

اما باور کنید که خودمم نمیدونم چی میخوام

نمیدونم این چه حسیه

به عبارت بهتر خودمم دقیقاً نمیتونم تشخیص بدم که این چه حسیه که من دارم

حس دلتنگی .... یا ..... حس بیقراری . یا حتی حس بیزاری

این روزها سرم خیلی شلوغه

البته از خیلی خیلی بیشتر

این روزها سرو کارم همش با خونِ

اونهم خون  موجودات زنده

مجبوریم که مرگ رو فدای زندگی کنیم

مجبوریم .....

نمیدونم اما شاید به این ربط داشته باشه...نمیدونم

اونقدر خسته میشم که شب وقتی ساعت 7 میرسم خونه بعد یه دوش گرفتن بیهوش میشم

بیهوش ...بیهوش

مثل همون جنازه هایی که باهاشون سرو کار دارم

بهر حال این روزها هوای دلم کمی ابریه

دلم گرفته

پس آدم توی خوشی هم میتونه دلش بگیره

میتونه....

ولی این دست ما نیست

دلتنگی خودش میاد سراغت

و تو هم چاره ای نداری جز مبارزه

مبارزه

مبارزه و .....

                ( امیـــر  امیری  )



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( سه شنبه 86/12/7 :: ساعت 1:30 عصر )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر