سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» خدمت جنسی به جای پرداخت اجاره

روش جدید و عجیب اجاره منزل در فرانسه:

خدمت جنسی به جای پرداخت بهای اجاره !

 

بنا به خبری که نشریه پرتیراژ لیبراسیون منتشر کرده است دختران دانشجو کرایه خانه خود را شخصا [لذت جنسی دادن به صاحبخانه] پرداخت می کنند!
دو تن از نویسندگان این نشریه که در لباس دانشجو به دنبال خانه اجاره ای رفته بودند دریافتند صاحبخانه ها در ازای سک.س به دختران دانشجو منزل اجاره می دهند!
قیمت بالای اجاره بها باعث شده است تا مالکین منازل نهایت استفاده را از این امر ببرند و اجاره منزل در ازای خدمت جنسی اکنون در فرانسه گسترش زیادی یافته است. برخی از فراوان افرادی که در سایت www.missive.info به درج آگهی منزل اجاره ای می پردازند به طور آشکار در آگهی می نویسند که اجاره منزل با خدمت جنسی از سوی مستأجر پرداخت می شود!
صاحبخانه های خجالتی هم اندکی نرمتر آگهی می دهند و در آگهی می نویسند "اجاره در ازای خدمت به صاحبخانه!" و منتظر دختران دانشجوی بی پول می مانند!
به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه وطن ترکیه، ارضا کردن شهوت سیری ناپذیر صاحبخانه ها نیز امکان ناپذیر است چرا که درخواستهای آنها تمامی ندارد! صاحبخانه هایی که آگهی اجاره بدون محدودیت زمانی و سایر محدودیت ها را داده اند وقتی که دختران از پاسخ به درخواستهای جنسی متنوع و گوناگون آنها امتناع می کنند روز دوم آنها را از منزل بیرون می کنند!
بعضی از صاحبخانه ها هم می خواهند دختران را قبل از آنکه موافقت کامل صورت بگیرد امتحان بکنند. آنها به دختران می گویند: "حالا یکبار امتحانی با هم بخوابیم تا ببینیم چه می شود!"
این هم برخی از شروط اجاره دادن این گونه منازل به دختران دانشجو در پاریس:
- در خانه باید لخت و برهنه رفت و آمد کنید!
آنتونی 47 ساله در یک شرکت عمومی کار می کند. به زنان مستأجر یک منزل آرام، مستقل و دارای سیستم گرمایش را آماده کرده است.
این صاحبخانه که در یک کوچه بسیار زیبا خانه دارد حتی برای زن مستأجر اتاق جدا هم در نظر می گیرد. اما در ازای آن اینها را می خواهد: "در خانه حتی الامکان باید لخت رفت و آمد کنید. هنگامی که در کاناپه می نشینید باید پاهایتان را از هم باز کنید تا هیجان جنسی من بیدار گردد! هروقت درخواست سک.س کردم مخالفتی نباید باشد. اوایل ممکن است پشت سرهم سک.س بخواهم و این یک چیز نرمالی است، بعدا درست خواهد شد! منزلم را ماهانه هم اجاره می دهم. سالیانه هم! ضمن آنکه نباید فراموش شود اتو کشیدن لباسها و نظافت منزل هم باید انجام گیرد!!
هنگامی که مستأجرانم به توالت می روند نگاه کردن به آنها را خیلی دوست دارم و نباید مخالفتی با این کار صورت بگیرد! هروقت هم به درخواستهایم جواب نه بشنوم از خانه بیرون خواهم انداخت!"
آمار در نزدیکی ترمینال سن لازار پاریس می نشیند. خانه اجاره ایش تنها 10 متر مربع است! می گوید: " در واقع اجاره بهای این خانه 650 یورو است. اما ماهی 450 یورو می دهم و ماهیانه هم 3 بار هماغوش می شوم. همین!"

- لورانت 32 ساله در منطقه پانزدهم پاریس می نشیند. مرد جذابی است. ابتدا اندکی خجالتی نشان می دهد اما بعدا درست می شود! درخواستهایش هم اندکی با بقیه متفاوت است: " همان اول به شما بگویم، من بستن دست و پای مستأجرانم را خیلی دوست دارم. دستهای شما را می بندم و از شما خواهم خواست چکمه هایم را بلیسید! بعضی اوقات هم دوست دارم نقش صندلی را بازی کنید. دراز کردن پاهایم را دوست دارم. به من خدمت می کنید. در ازایش مسلمه که من هم کلید خانه را خواهم داد! هرطور که دلشان می خواهد بروند و بیایند و می توانند مانند منزل خودشان اینجا را استفاده کنند!

- ژولین 30 ساله هم در بخش غربی پاریس ساکن است. در زمانهای مختلف دو آپارتمان را به دختران جوان اجاره می دهد اما ترجیح می دهد آپارتمان را به فا حشه های پاریس که در ماه چند بار می آیند اجاره بدهد. در ازای چند بار سک.س منزل را اجاره می دهد. مثل اینکه از خبرنگاران لیبراسیون خوشش نمی آید چون که به محض جدا شدن آنان یک اس.ام.اس می زند و می نویسد: عملی نیست!

- دیدیر نسبت به صاحبخانه قبلی بیشتر راغب است. وی در منطقه 18 پاریس می نشیند و بخشی از آپارتمان دو اتاقه اش را اجاره می دهد: " چیز زیادی نمی خواهم. 550 یوروی به علاوه ماهی 2-3 بار هم آغوشی! اما الان اتاقها در اجاره کسان دیگری است و به همین دلیل نمی توانم خانه را نشان بدهم. می خواهم لذت دادنتان در سکس را همین الان یک امتحانی بکنم! اگر می خواهید همین جا یک تستی بکنیم!!


مستأجران چه نظری دارند؟
- لاتیتیا، دختر 26 ساله ای که صاحبخانه قبل از اجاره دادن منزلش یک بار برای تست کردن با او سک.س کرده است می گوید: معمولا تیپ خاصی از صاحبخانه ها خانه و اتاقها را به شما نشان می دهند و در همان زمان هم درخواست سک.س می کنند. بعد از آن دیگر خبری نمی گیرند!! بسیاری از اوقات هم کلید آپارتمان دوستانشان را می گیرند و می خواهند یک بار سک.س کنند!!

- تینا-ی 36 ساله که چهار سال است در ازای خدمت جنسی به صورت رایگان در یک منزل می نشیند کاملا از این وضع راضیست: " نباید صاحبخانه جوان را انتخاب کرد. چون که آنان به طور مرتب به دنبال تغییر مستأجر هستند! مال من 62 ساله است و در دوبی زندگی می کند. بعضی وقتها به پاریس می آید و در آن وقت...!"

- زارا، دختر دانشجوی 23 ساله هم از وضعش راضی است. وی می گوید: " سه سال قبل می خواستم در ازای خدمتکاری خانه، جایی اجاره کنم و به همین دلیل اعلان دادم. می گفتم از بچه نگهداری می کنم و کارهای خانه را انجام می دهم. دیدم نیت صاحبخانه ها چیز دیگری است! دو بار از خانه اخراج شدم اما در نهایت یک صاحبخانه خوب پیدا کردم!!


برخی از اعلانهای موجود در سایت www.missive.com
- مردی چهل ساله هستم و منزلم را به طور ر ایگان به دختران جوان در ازای سرویس دادن آنها اجاره می دهم!
- پارتمانم را به دخترانی که حاضر به دادن عکسهای سک.سی خود هستند رایگان اجاره می دهم!
- مردی 52 ساله هستم. منزلم را به طور رایگان به دختران بین 18 تا 23 ساله اجاره می دهم!



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( دوشنبه 86/12/6 :: ساعت 2:25 عصر )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر