سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» به یاد آر.....

  

به یاد آر...

 

به یاد آر تمام گذشته ها را

 

تمام خاطراتمان را

 

آیا یادت هست ؟؟

 

روزها و شبهای با هم بودن را

 

و

 

لحظات زیبای عاشقی را

 

و دلتنگی هایمان را

 

یادت هست که چه میگفتم؟؟

 

و اینک با تمام وجودم تکرارش میکنم

 

    نیــــازت دارم

 

وجودم ،،شانه هایت را میطلبد

 

وجودم ،،عشق را می کاود

 

و وجودم ،،تمام وجودت را

 

صادقــانــه طلب می کند !!

 

دیگــــر شانه ای نیست

 

برای آرامش من

 

دیگـــــر دستی نیست

 

برای پاک کردن اشکهایم

 

   کاش میدانستی!!!

 

   کاش میدانستی!!!

 

که چه سنگدل شده ای

 

من در میان تمام لحظاتم

 

بدنبال نشانی از تو میگردم

 

و تو با سنگدلی تمام

 

فقط در فکـــــر گـــــــریــــزی

 

و در فکــــــــــــر

 

محـــــــو کـــــردن خاطــــراتمـــان

 

و چه سنگدل شده ای اینک

 

اینکی که نیازت دارم

 

امــــا تو......!

 

حال منهم

 

از همه چیز میگذرم::

 

از تــــو ؛؛از عشــــق

 

و از دوست داشتنت

 

و منهم با تمام وجودم

 

فریاد میزنم:::

 

جان من سنگدلی

 

دل به تو دادن غلط است

 

                               (( امیــــر:: 5/5/85))



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( سه شنبه 85/7/11 :: ساعت 8:22 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر