سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» اصیل باش رفیق

اصیل باش رفیق
.
رفیق؛
ایکاش میدانستی که سالهاست، دیگر سکوت نشان رضایت نیست
.
ایکاش میدانستی که زمین گرد است،
و همیشه نوبت بودن تو و تاخت و تازت نیست،
و گاهی ، فقط گاهی، نوبت به دیگران هم میرسد،
مدتهاست که نویت یک در میان، بین من و تو میچرخد، اما من نمیخواهم که مانند تو و امثال تو باشم و بی مهابا دروغ بگویم و سعی کنم تا تفکرات مسموم خود را به دیگران القاء کنم
و دلخوش باشم به اینکه دیگران باور کردند و میروند و می تازند

رفیق
به چشمانت بیاموز که شنونده ات را خوب بسنجد، گاهی شنونده عاقل است
و این را میتوانی زمانی که با اطمینان دروغ هایت را میگویی، از لبخندش بفهمی
پس خودت را مضحکه نکن
رفیق من
همیشه، دور دور رفاقت خاله خرسی شما نیست!
هرچقدر هم که مقرب باشی و سوگلی درگاه، بازهم مرا هراسی نیست از تو و افکار تو
چرا که هنوز هم هستند افرادی که فقط از خدا میترسند و بس
نه از بنده ناچیز خدا

* امیر امیری *

 

 



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( شنبه 98/9/23 :: ساعت 8:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر