سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلـــوتگـــه دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با امیر امیری| درباره امیر امیری|پارسی بلاگ
»» انصاف

بی انصاف نباش

من عاشقانه دوستت دارم

عاشقانه

با هزاران دلیل

دلیل هم که نباشد باز دوستت دارم

جرا که برایم بهترین هستی


بی انصاف نباش

گناهانم را بر سرم نکوبان

حالم خرابم را تعبیر به آنچه که میخواهی نکن


بی انصاف نباش

ساعتها و روزها تلاشم ققط برای توست

و این نیست رسم انصاف که اینچنین مرا بکوبانی


گفتی دل نازک شده ام ، قبول

گفتی حساس شده ام ، قبول

همه آنچه را که گفتی به دیده منت میگذارم

با جان و دل قبول میکنم تمام آنچه را که گفتی

حتی حاضرم در تیررس حملات تو باشم اما بدانم با تمام وجود دوستم داری

اما چه بگویممممم

چه بگویم که این نیست رسم انصاف


هرچند که شاید من بی انصافم

 

* امیر امیری *



کلام دوستان ()
نویسنده : » امیـــر امیــری ( چهارشنبه 94/9/25 :: ساعت 9:19 صبح )
»» لیست کل یادداشت امیر

نیاز آدمها
پول نان
گر بدی گفت....
دروغ
بگذار و بگذر
خنده
خیال
خوبی..!
چند شنبه ها
توبه
[عناوین آرشیوشده]

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر